• وبلاگ : محمدرضا ترابي زارچي
  • يادداشت : 1000دليل علمي و منطقي براي حضور در انتخابات:
  • نظرات : 7 خصوصي ، 25 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    با سلام ،حضور چشمگير ملت بزرگ ايران در عرصه انتخابات ( نه ) بزرگي بود به استكبار جهاني و مزدوران داخلي و خارجي شان، به اميد شكوه و عزت روزافزون اين ملت بزرگ و انقلابي اسلامي و حضور مستمر آنان در صخنه هاي سرنوشت ساز كشور ، مؤيد باشيد
    + جبهه جهادگران مجازي 
    از حضور شما در موج وبلاگي من راي مي دهم سپاسگذاريم

    جبهه جهادگران مجازي
    پاسخ

    تبريک ميگويم
    بازهم مردم دشمنان را نااميد کردند
    + محمد 
    اميرپارسا 50درصد نظرت خوبه 50 درصدش را بايد سرويس کني
    درقانون اساسي ما، ايران کشوري اسلامي است و مذهب آن شيعه است و مسئولين طبق قانون بايد شيعه اثنا عشري باشند ولي بحث مجلس متفاوت است و اقليت هاي ديني هم نماينده دارند.
    ضمن اينکه با کسي تعارف نداريم و بر سر دين و مذهب خود به اسم دموکراسي يا ديگر کلمات تبليغاتي اينچنيني باکسي معامله نميکنيم.
    پاسخ

    متشکرم از نظر شما
    بازهم بما سر بزنيد تا از نظرات شما بهره مند شويم
    اگر وب داريد لطفا آدرس بدهيد تا تبادل لينک کنيم
    في امان الله
    + امير پارسا 


    با سلام -من با نظرات دوست سعيد موافقم.هرچند که نظرات خود سعبد رانديدم.ولي از حرفاي دوست سعيد ميتوان گفت که هرکشوري شرايطي دارد و کلمه دموکراسي کلمه فرماليته ايست که همه حکومتها بکار ميبرند.در کشور ما هم هيچ مسيحي يا زرتشتي نميتواند حتي کانديد شود...

    البته سوال علي کريمي هم خيلي تامل دارد!!!!!!!1

    وعده ما روز 12 اسفند پاي صندوق راي...البته هدف از شرکتمان هم هما ن هدفهاي آقاي محمدترابي است.وقصد مشت ولگد و....امثال آن زدن به دهان وسر صورت امريکا نداريم!!!!!!!

    پاسخ

    سلام خوش اومدي
    اين جوري فکر نکن!
    + دوست سعيد 
    سلام
    مدتي نظرات سعيد را تاييد کردي و بعد حذف نمودي تا رفتم جواب بدم ديدم نيست . من با کارت موافقم چون حرف تازه اي براي گفتن نداشت و فقط زبان حال راديو هاي بيگانه صحبت ميکرد.
    تا حالا چندتا مسلمون تو اروپا و امريکا تونستند رئيس جمهور بشن؟ چندتا تونستند حتي کانديد بشن؟ گول حرفهاي به ظاهر زيبا را نبايد خورد. دموکراسي؟!! مسخره است!! يعني امريکا و فرانسه و ...مسلمان ندارند ؟ پس کجا هستند که کانديد رياست جمهوري نميشن؟ عزيزم اين که عده اي در ايران حرفهاي غربيها را نشخوار ميکنند نبايد ما و شما را در مسيرمان سست کند! انقلاب ما با خون مظلومين و مستضعفين پا گرفته است. ما با اين اظهارات منورالفکرانه عده اي گردن کلفت و بي درد کار نداريم و مسير خود را گم نمي کنيم خون شهدايمان را با کلمات عوام فريبانه عده اي معامله نميکنيم.
    هر کله اي براي خودش حرفي مي زند از بقال سرکوچه گرفته تا استاد دانشگاه و جالب است که نظرات مشابه مي دهند ميداني چرا ؟ بخاطر تغذيه فکري از منابع مشابه مراکز خبر پراکني و شبکه هاي ماهواره اي است. بخاطر اين است که آنهايي که با جنگ تحميلي و ترور نتوانستند ايران را از پاي در آورند مغز هاي عده اي ساده لوح به ظاهر روشن فکر را در دست گرفته اند و با بازي با کلماتي چون دموکراسي ، حقوق بشر..... مي خواهند بنيان فکري جامعه ايراني را هدف قرار دهند ؟ اين که در کشور هاي اروپايي با تمام قوا تجمع و تظاهرات عده اي را مسالمت آميز جلوه ميدهند مکر آنهاست اگر چنين است چرا در به خاک و خون کشيدن راهپيمايي مردم بحرين همکاري ميکنند؟اگر احساس کنند در کشورشان تجمعي امنيت ملي آنها را هدف گرفته است چه ميکنند؟ ساده انگارانه است اگر دموکراسي ظاهري و يک بام و دو هواي آنها شما را فريفته باشد. قدري بجاي چشم دوختن به برنامه هاي ماهواره اي هدايت شده و هدايت کننده آنها(به سبک خودشان) مطالعه اي عمقي در نحوه فعاليت سياسي و ماهيت دموکراسي آنها نماييد تا ديگر فريب ظاهرنمايي آنها را نخوريد.
    سعيد جان من اگر به جاي تو بودم و چنين تفکراتي داشتم نه تنها راي نمي دادم بلکه از هرچه صندوق بود ميگريختم چه صندوق راي چه صندوق صدقه، صندوق پست و ......
    پاسخ

    سلام دوست عزيز هر چند نظراتمان نزديک بهم است ولي متن شما خيلي طولاني است من برام سخت بود بخونم سعيد که مخالفه ديگه هيچ؟
    + مسعود 

    سلام .....من خودم به شخصه هم در انتخابات شرکت ميکنم وهم ديگران رو تشويق ميکنم به راي دادن...هم به دلايل منطقي که شما فرموديد و هم به خاطر حساسيت خاص اين دوره انتخابات وتاکيد موکد آقا که امروز(چهارشنبه) هم به خوبي ايشان اين حساسيت رو مورد تحليل قرار دادند.....ولي متاسفانه گاهي قصوراتي از جانب برخي مسئولين يا برخي از اين نمايندگان محترم صورت ميگيره که کل مسئله انتخابات که نشاني از دموکراسي وافعي است دچار تريد برخي از مردم ميشه.........مثلا شما فقط همين يک نمونه مسائل زيست محيطي رو در شهرمون در نظر بگيريد وبعدا خودتون قضاوت کنيد...

    موفق باشيد.....

    پاسخ

    از بيان نظر شما متشكرم عالي بود
    + علي كريمي 
    سلام 1سوال فني
    چرا فقط وقتي دم انتخابات ميشه تلوزيون حرف مخالف ها رو هم پخش ميكنه كه بگه ما بيطرفيم؟!
    اگه پاسخت منطقي بود من ميرم راي ميدم
    پاسخ

    علي جان تلويزيون براي راي دادن ما حجت نيست اگر از صبح تا شب هم گريه کند! که راي ندهيد باز هم ما بر تصميم خود استواريم، اين که ما راي ميدهيم و اينکه به چه کسي راي مي دهيم بر اساس بينش و بصيرت خودمان است مطمئن هم هستيم که هرجا اشتباه کنيم خدا به ما کمک ميکند تا جبران کنيم.اما اينکه تو راي دادن خود را شرطي کردي نشان از ذهن جستجو گر توست هيچ عنادي هم نداري فقط به جواب سوالهايت نرسيده اي هرچند در دراز مدت زمان براي حضور در انتخابات بعدي وجود دارد ولي سعي کن هر چه سريعتر به جوابهايت از طريق منابع معتبر دست يابي تا به اين انتخابات هم برسي . بنده در حد پاسخگويي به سوالات ذهن شما نيستم منابع بهتري وجود دارند.
    بهترين دليل كه براي همه كاملاً ملموس است وجود خود ماست ما راي ميدهيم چون وجود داريم و وجودمان با عقل كامل است پس راي ميدهيم براي اينكه بگوئيم ما خودمان هستيم و نيازي به قيم ( دخالت بيگانگان ) نداريم ما راي ميدهيم چون ملتي زنده و پويا هستيم مؤيد باشيد
    پاسخ

    حرف حساب جواب نداره
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 9 اسفند 90 نوشته (هزار دليل براي حضور در انتخابات) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    متشکرم جناب معزي
     <      1   2